Pogosta vprašanja o brezplačnih SMS-ih



1. Kako se registriram za pošiljanje brezplačnih SMS-ov?

Preberite navodila za registracijo.


2. Pozabil/-a sem uporabniško ime oz. geslo.

Če ste pozabili vaše uporabniško ime ali geslo, je postopek sledeč:

  1. Odprite stran www.najdi.si/registracija/pozabljenogeslo.
  2. V izogib zlorabam kliknite na ustrezno sliko.
  3. V polje Elektronski naslov vpišite vaš e-poštni naslov.
  4. Kliknite na gumb Pošljite mi podatke.

Na vaš e-naslov boste prejeli e-pošto z uporabniškim imenom in novim geslom za prijavo v Najdi.si.


3. Ne morem se prijaviti v Najdi.si s svojim uporabniškim imenom in geslom.

Najprej preverite, če ste pravilno vpisali vaše uporabniško ime in geslo. Upoštevajte velike in male tiskane črke.

Če vam prijava v Najdi.si še vedno ne uspe, je postopek sledeč:

  1. Odprite stran www.najdi.si/registracija/pozabljenogeslo.
  2. V izogib zlorabam kliknite na ustrezno sliko.
  3. V polje Elektronski naslov vpišite vaš e-poštni naslov.
  4. Kliknite na gumb Pošljite mi podatke.

Na vaš e-naslov boste prejeli e-pošto z uporabniškim imenom in novim geslom za prijavo v Najdi.si.

V nasprotnem primeru nam pišite na podpora@najdi.si.


4. Sistem mi pri vpisu elektronskega naslova javi napako “Vaš elektronski naslov ne obstaja”.

To pomeni, da s tem e-naslovom na Najdi.si še niste registrirani. Preberite navodila za registracijo.


5. Kje si lahko spremenim geslo? Ne najdem nastavitev.

Postopek je sledeč:

  1. Na naslovu www.najdi.si/prijava se prijavite v Najdi.si z vašim uporabniškim imenom in geslom.
  2. V zgornjem desnem kotu vstopne strani Najdi.si je povezava Moj račun. Kliknite nanjo in preusmerjeni boste na podstran, kjer lahko spreminjate geslo in druge podatke.

6. Na katere številke lahko pošiljam brezplačne SMS-e?

Na vse veljavne številke katerega koli slovenskega mobilnega operaterja, z izjemo številk, kot so 2929 ipd. SMS-i so brezplačni tudi, če se uporabnik nahaja v tujini. Na mobilne številke tujih operaterjev brezplačnih SMS-ov ni mogoče pošiljati.


7. Se SMS-e lahko pošilja tudi v tujino?

Najdi.si SMS-e se lahko pošilja tudi v tujino. Prejemnik mora imeti telefonsko številko slovenskega mobilnega operaterja. Na tuje številke se SMS-ov ne da pošiljati. SMS-i so brezplačni tako za pošiljatelja kot za prejemnika.


8. Prejel sem nezaželeno sporočilo (SPAM) s številke, ki je ne poznam! Kaj naj storim?

Vsako nezaželeno sporočilo oz. SPAM nam prijavite po elektronski pošti. V sporočilu napišite, kdaj ste SMS prejeli, s katere mobilne številke ter približno vsebino SMS-a. Vse to pošljite na e-naslov sms.spam@najdi.si.
Lahko pa nas tudi pokličete po telefonu na 01 / 500 85 00 (ob delavnikih med 8. in 16. uro).


9. Nočem prejemati SMS-ov z Najdi.si! Kako naj to dosežem?

Od prejemanja SMS-ov z Najdi.si se odjavite tako, da pošljete elektronsko sporočilo, ki mora vsebovati vašo mobilno telefonsko številko, na sms.odjava@najdi.si.
Lahko pa nas tudi pokličete na 01 / 500 85 00 (ob delavnikih med 8. in 16. uro).


10. Koliko časa boste nudili storitev pošiljanja brezplačnih SMS-ov?

Nedoločen čas, vendar si pridržujemo pravico, da storitev kadarkoli predčasno umaknemo.


11. Ali mi boste z Najdi.si pošiljali reklamna sporočila, če se registriram?

Nikoli! Le v samih SMS-ih, ki jih boste pošiljali, bo pod vašim sporočilom pisalo, da je sponzor storitve Mobitel.


12. Na mojo telefonsko številko ne prejmem nobenega SMS-a. Zakaj?

Ste morda pri vašem operaterju kdaj naročili blokado pošiljanja komercialnih sporočil na svojo številko? Preverite in pokličite na klicni center vašega mobilnega operaterja.

<< Nazaj