Pogosta vprašanja o najdi.si zemljevidu



1. Kateri viri podatkov so uporabljeni na zemljevidu?

Javne informacije Slovenije, Geodetska uprava Republike Slovenije, ortofoto posnetki 2006-2011.
Monolit d.o.o., vektorski podatki.
Podatki o organizacijah in poslovnih subjektih so iz hišnih imenikov podjetja TSmedia, d.o.o. in AJPES-ove baze podatkov. Vsebujejo pa tudi podatke, ki so jih poslovni uporabniki, ki so postali predstavniki spletnih strani na najdi.si zemljevidu naknadno vnesli.


2. Zemljevid se ne prikaže. Kaj je narobe?

a) Brskalnik, s katerim dostopate do strani najdi.si zemljevida mora imeti omogočen JavaScript.

b) Zemljevid preverjeno deluje v brskalnikih:

  • Internet Explorer 5.5, 6.0, 7.0, 8.0, 9.0 (zemljevid ne deluje v različici 5.0)
  • Firefox 1 – 9
  • Chrome 6 – 15
  • Safari 4.x, 5.x
  • Opera 10.x, 11.x

3. Podatki o ulici, hišni številki oz. kraju so napačni. Zakaj?

Podatki o ulicah in krajih so iz podatkovne baze GURS (Geodetska uprava Republike Slovenije). Možno je, da podatki niso pravilni.
Podatke o interesnih točkah nam posreduje Monolit d.o.o.

Če opazite napake, nas opozorite na elektronski naslov podpora@najdi.si. Potrudili se jih bomo odpraviti v najkrajšem času.


4. Kaj je predstavitvena stran podjetja na zemljevid.najdi.si

Predstavitvena stran je spletna storitev podjetja TSmedia, d.o.o., ki na eni strani ponuja možnost uporabnikom spleta, da si ogledajo podrobne podatke podjetja in najdejo najboljše ponudnike storitev in izdelkov vseh vrst ter, na drugi strani, ponuja podjetjem, ki so spoznala, kako pomembna je široka in kakovostna spletna prisotnost, priložnost, da se celovito predstavijo potencialnim kupcem. Uporabniki lahko podjetja tudi ocenjujejo in komentirajo, s čimer drugim uporabnikom pomagajo pri odločitvi za nakup neke storitve ali izdelka.


5. Kako izrazim mnenje o podjetju?

Na vsaki predstavitveni strani imate možnost oddati mnenje o podjetju. Orodje za oddajanje mnenj sestavljajo trije drsniki in polje za komentiranje. Mnenje izrazite tako, da potegnete vsaj en drsnik in kliknete gumb za objavljanje. Če želite oddati mnenje, morate biti prijavljeni.

Ocena naj bo iskrena, komentar pa čim bolj konkreten, saj bo le tako lahko pomagal drugim uporabnikom pri vrednotenju podjetja. Komentar bo pomagal tudi podjetju, da izboljša izdelke, storitve ali odnos do kupcev. Vaša ocena se odraža v skupni oceni podjetja, ki jo upoštevamo pri iskanju in prikažemo v rezultatih.

Uporabniki bodo hitreje in lažje našli podjetja, ki jih stranke bolje ocenijo. Zato smo omogočili popravljanje komentarjev in ocen. To lahko storite kadar koli, oceno pa lahko spremenite na boljše ali na slabše.

Podjetja ne bodo morala urejati ali izbrisati vaših komentarjev. Preverili pa bomo, ali vsebujejo sovražni govor ali ostale nezakonite vsebine. V skrajnem primeru bomo komentar odstranili. Dodelane komentarje, v katere vložite čas in trud, pa bomo posebej izpostavili.

  • Povejte izkušnjo, tako kot bi jo povedali prijatelju, resnično in nazorno.
  • Izrazite se preprosto in jasno. Uporabite lahko slengovske izraze, vendar ne preklinjajte.
  • Sovražni govor na internetu je po zakonu prepovedan.
  • Negativne kritike niso prepovedane. Nasprotno – želimo si argumentiranih graj in pritožb!

Komentarje, ki bodo ta pravila kršili, bomo po presoji uredništva skrili. Upamo, da bo takšnih komentarjev čim manj, a odločitev uredništva najdi.si bo v vsakem primeru dokončna.

<< Nazaj